آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارت‌های شغلی کارکنان شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه جنوب و جنوب غرب کشور در اهواز، طی روز‌های سه شنبه لغایت چهارشنبه ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

این مسابقات در ۴  بخش و با حضور تیم‌های عملیاتی ویژه از شرکت توزیع نیروی برق بوشهر، استان خوزستان، شیراز و اهواز به میزبانی این شرکت در سایت آموزشی_عملیاتی برق شهرستان باوی در حال برگزاری است.

عبدالحمیدعباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: برخورداری از نیرو‌های مجرب، ماهر و پایبند به اصول و مقررات ایمنی، در همه حوزه‌ها خصوصا صنعت برق اهمیت زیادی دارد.

عبدالحمیدعباس شیاری می‌گوید: برگزاری این گونه مسابقات باعث تقویت سه عنصر سرعت، دقت و ایمنی کارکنان میشود و مجموعه صنعت برق به عنوان یک صنعت خدمت رسان که با رفاه، آسایش و رونق کسب و کار مردم سروکار دارد برای تحقق اهداف متعالی خود نیازمندحفظ و ارتقای آمادگی کارکنانشان دارند.

او گفت: مجموعه برق اهواز تجربیات بسیارخوبی طی این سال‌ها بدست آورده و کارکنان سختکوش، مجرب و با دانشی دارد که آماده انتقال دانش و تجربیات خودبه سایر همکاران را دارند.

در بخش دیگری از مراسم مدیر اجرایی انجمن کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق کشور گفت: ما در دوران کرونا ۱۱۰ نفر از همکارانمان را تحت عنوان شهدای توزیع از دست دادیم و عزیزانی که امروز در اینجا تشریف دارند نمایندگان سربازان خدمت ما در امر توزیع هستند و در برنامه‌های میان مدت دربحث مسابقات کشوری بنا داریم که ببه دفتر مهارت‌های جهانی وصل شویم و بتوانیم در یکی دو دوره آینده در ردیف ۱۳ کدجهانی به عنوان مسابقات تاسیسات الکتریکی حضور فعالی داشته باشیم.

علی حیدری تفرشی با تقدیرازدست اندرکاران برگزاری این مسابقات در اهواز ادامه داد: ما در دوران کرونا مجاز نیستیم اشکالات داخلی را برطرف کنیم، ولی همکاران ما در بحث رفع اشکالات بعد از لوازم اندازه گیری هم این خدمات را انجام دادند و بخش عمده‌ای از عزیزانی که دربحث کرونا دچار آسیب شدند ناشی از همین امر بود.

او با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات ادامه داد:  فراهم نمودن شادی ونشاط کارکنان، تمرین و تقویت کارگروهی، انتقال دانش و تجربه، شناخت ضعفها، قوت‌ها و کمبودها، فراهم کردن بستر مناسب برای رقابت پذیری سالم در عین رقابت و همچنین برنامه ریزی برای انتقال دانش و تجربه مستمر و عرضه توانمندی‌ها بخشی از اهداف مورد نظر در برگزاری این مسابقات است

به گفته این مقام مسئول  انجمن صنفی به عنوان متولی امرکل مجموعه را مستند سازی و به عنوان بانک اطلاعاتی و مدیریت دانش در آینده مورد استفاده قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.