مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از مجموع چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۰۰ هزار واحد آنها در این استان در حال احداث است.

عباس یوسف زاده سه شنبه شب در جلسه شورای مسکن گناباد گفت: دولت سیزدهم با دغدغه خاص طرح نهضت ملی مسکن را برای کاهش مشکلات این بخش دنبال می‌کند و خراسان رضوی هم از ظرفیت‌های زیادی در این بخش برخوردار است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: کاهش تورم در بخش زمین و مسکن از نتایج مهم و بلند مدت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و با اجرای آن باید دغدغه مردم در تامین مسکن کاهش یابد.

او گفت: دولت سیزدهم تسهیلات خوبی جهت روان سازی اجرای این طرح در نظر گرفته و اقدامات خوبی برای تامین زمین این طرح در دست انجام است.

یوسف زاده گفت: باید موضوع تامین زمین و آماده سازی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در سطح خراسان رضوی متناسب با نیاز مردم با جدیت بیشتری دنبال شود، زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در جهت سیاست‌های دولت سیزدهم برای رفع معضل کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازپس گرفته می‌شوند و اقداماتی در این زمینه در دست انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی که موظف بودند زمین‌های مازاد خود را به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دهند تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده اند باید نسبت به برگشت زمین‌ها و اختصاص آن‌ها بدین منظور اهتمام ورزند و اگر هر اداره‌ای این کار را انجام ندهد از طریق قانونی این زمین‌ها از آن‌ها بازپس گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.