معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اجازه هیچ‌گونه بی‌نظمی در قیمت‌ها را نمی‌دهیم و ساز و کار‌های نظارت بر بازار به صورت مستمر تقویت می‌شود.

بهزاد باباخانی گفت: اتحادیه‌های صنفی به عنوان بازوان اجرایی دولت نقشی مهم در حفظ آرامش بازار با اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها برعهده دارند.

باباخانی گفت: این تلاشگران در همه عرصه‌های اقتصادی همگام و همراه دولت بوده‌اند و در اجرای برنامه‌ها همکاری و مساعدت داشته اند که بی شک در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها نیز با دغدغه مندی و دلسوزی همراهی مطلوبی خواهند داشت و کنار و همراه مردم خواهند بود.

به گفته باباخانی، ارز ترجیحی موجب تبعیض، فساد و رانت شده بود و دولت بر اساس قانون موضوع اصلاح و هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار قرار داده و حتماً در اجرای این طرح حمایت از مردم را در اولویت قرار داده است.

باباخانی گفت: اجازه هیچ‌گونه بی‌نظمی در قیمت‌ها را نمی‌دهیم و کسی حق ندارد اجحافی در حق مردم کند و به این منظور ساز و کار‌های نظارت بر بازار به صورت مستمر تقویت می‌شود. اتحادیه‌های صنفی که متأثر از هدفمندی ارز ترجیحی نیستند، حق افزایش قیمت را نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.