مدیر آبفای شهرستان نظر آباد گفت: با اقدامات فنی و اصلاحی بر روی چاه‌ها و مخازن آب شرب نظرآباد ۱۰ درصد به ظرفیت تولید آب این شهرستان اضافه شد.

آقای جواهری گفت: با اقدامات فنی بر روی ۹ حلقه چاه و آببندی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی سید جمالدین حدود ۱۰ درصد به حجم تولید و ذخیره سازی آب این شهرستان افزوده شد.

او می گوید: با کف شکنی دو حلقه چاه در شهرک آزادگان و تعویض الکتروپمپ‌های فنی در سه حلقه چاه و حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در محله قوچ حصار به میزان ۱۰ درصد به توان تولید آب افزوده شد. همچنین مشکل آب بندی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی سیدجمال الدین که در عملیات شست و شوی سالانه مخازن از زمستان سال ۱۴۰۰ شناسایی شده بود، ترمیم و برطرف شده و از حدود ۱۰ لیتر بر ثانیه هدرروی آب جلوگیری شده است.

به گفته مدیر آبفای شهرستان نظر آباد پس از احداث ایستگاه پمپاژ مخزن سیدجمال الدین، این امکان فراهم شده است تا آب را از این مخزن به مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی ثارالله دربالاترین کد ارتفاعی شهر انتقال داد و از افت فشار و ناپایداری شبکه در فصل تابستان جلوگیری کرد.

اوگفت:بازسازی چاه‌های آب روستا‌های ابراهیم بیگی، انبار تپه و کاظم آباد موجب افزایش آبدهی آن‌ها شد و حدود ۲۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز روستایی که خارج از طرح هادی احداث شده بودند هم قطع و جمع آوری شدند.

برچسب ها: مخازن آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.