امکان سفر گردشگران جام جهانی با ویزای رایگان به همه نقاط ایران حتی به صورت زمینی فراهم شده است.

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ گفت: صدور ویزا برای ورود به ایران برای تماشاگران جام جهانی رایگان است و این افراد می‌توانند به همه شهر‌های گردشگری ایران حتی به صورت زمینی سفر کنند.

او افزود: برخی‌ها تصور می‌کردند که جزیره کیش تنها مقصد گردشگری تماشاگران جام جهانی فوتبال قطر است اما این گردشگران با ویزای رایگان به همه شهر‌های کشور خصوصا شهر‌های تاریخی می‌توانند سفر کنند.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: فردا در نشستی با مسئولان انتظامی و فدراسیون اتومبیل رانی موضوع طراحی و صدور پلاک جدید خودرو برای گردشگران نیز بررسی می‌شود که در صورت موافقت و اجرا مردم و گردشگران خارجی با این پلاک‌ها سفر آسانتری خواهند داشت.

دولت ۲۴ فروردین ماه امسال صدور روادید متقاضیان سفر به ایران در جریان رویداد ‎جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رایگان اعلام کرده بود

جام جهانی قطر بیست و دومین جام جهانی است که از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار می شود و این نخستین باری است که کشوری عربی از خاورمیانه به عنوان میزبانی این مسابقات انتخاب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.