فرمانده سپاه فجر فارس گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در استان فارس آبرسانی به ۳۷۴ روستا و منطقه محروم در ۲۰ شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰ کیلومتر خواهد بود.

سردار یداله بوعلی در بازدید از طرح آبرسانی منطقه کَنده‌ای گفت: این طرح در منطقه صعب العبور کوهستانی و دارای شیب قائم، قرار دارد که طول شبکه آبرسانی در این منطقه بیش از ۹ کیلومتر خواهد بود که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس اجرا می‌شود.

او گفت: در مناطق صعب العبور برای و حمل و نقل و انتقال بخشی از امکانات از بالگرد استفاده خواهد شد.

سردار بوعلی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) سپاه در استان فارس آبرسانی به ۳۷۴ روستا در ۲۰ شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰ کیلومتر خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: طرح‌های آبرسانی بر مبنای تفکر و نگاه جهادی و خدمت رسانی به مردم اجرا می‌شوند و هر میزان در اعتبار این طرح‌ها صرفه جویی شود صرف عمران و آبادانی همان مناطق خواهد شد.

سردار بوعلی گفت: هدف اصلی این پروژه‌ها رساندن آب شُرب سالم به منازل و بهره مندی مردم شریف فارس از این نعمت است که با بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات سپاه فجر، همیاری مردم و همکاری سایر نهاد‌ها اجرایی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار