ترابیان:

یک آدم تازه از راه رسیده چطور به خودش اجازه می‌دهد به من بگوید دلال!

رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: این همه سال در فوتسال خدمت کردم اما یک آدم تازه از راه رسیده من را دلال می داند.

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال درباره اینکه آیا با شمسایی صحبت‌هایی راجع به بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ انجام دادید گفت: بعد از اینکه شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال شد با من تماس گرفت و خواست راجع به بازی‌های دوستانه صحبت کنیم. من هم به او گفتم برنامه‌هایی که برای فیفادی دارید را بیاورید تا با کمک یکدیگر با سرمربیان بزرگ دنیا صحبت کرده و برنامه ریزی‌ها را انجام دهیم. 

بعد از اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۲ دی وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب کرد، این مربی بلافاصله اقدام به انتخاب دستیاران خود کرد و شهاب سفال منش (مدرس فوتسال آسیا) و مصطفی نظری (دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال) به عنوان دستیاران وحید شمسایی در کادر فنی تیم ملی انتخاب شدند. بعد از این شمسایی به همراه کمک‌های خود به دنبال فراهم کردن چند بازی دوستانه برای تیم ملی بود تا ملی پوشان با آمادگی بالایی به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شوند.


بیشتر بخوانید


ترابیان گفت: ۲ روز بعد از این قضیه شهاب سفال منش دستیار شمسایی یک مصاحبه‌ای انجام داد و گفت ما خودمان برنامه ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم و می‌خواهیم دست دلالان را کوتاه کنیم و از این صحبت‌های او خیلی به من برخورد، زیرا منظورش من بودم. من این همه سال که در فوتسال خدمت کردم و موفق شدیم تیم ملی را سوم جهان کنیم، حالا یک آدمی که تازه از راه رسیده چطور به خودش اجازه می‌دهد به من لقب دلال دهد؟  

 شهاب سفال منش در چند ماه گذشته صحبت‌هایی با سرمربیان تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال انجام داد تا تیم ملی با این کشورها بازی دوستانه برگزار کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
شاید دلال باشی
اگه دلال باشی چرا نباید جرات کنه بهت بگه دلال ؟؟؟؟؟!!!!

مگه تو کی هستی ؟؟؟؟!!!!

مردم به رضاخان می گفتند دیکتاتور ملعون

تو خوب دیگه جای خود داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آره راست میگی تو... راستی، نرخ دلالی بازیکن فیک بنداز بکش بالا پول تو جیب بقیه کن الان چنده؟!
آخرین اخبار