یک منبع آگاه در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی، روغن و ماکارانی احتکار شده از انبار فروشگاه شهروند در شهرک استقلال کشف و توقیف شد.

عصر دیروز خبری مبنی بر کشف انباری حاوی حدود ۳۰۰ تن برنج متعلق به فروشگاه شهروند و پلمب آن با حکم قضایی منتشر شد.

اما ساعاتی بعد مجید احدی سرپرست روابط عمومی شرکت فروشگاههای شهروند، با ارسال خبری به رسانه ها گفت: ضمن تکذیب این خبر، دپوی کالا با احتکار کالا متفاوت است، همچنین کالاهای اساسی به ویژه برنج، روغن و ماکارونی در فروشگاه‌های شهروند در حال عرضه است.

به گفته احدی، شهروند عرضه‌کننده کالا است و زمانی می‌توان بحث احتکار را مطرح کرد که کالا در فروشگاه‌ها موجود نباشد و یا از عرضه کالا اجتناب شود، این در حالی است که شهروند هر روز اقدام به عرضه و فروش کالاهای اساسی و مورد نیاز مشتریان خود می‌کند.

اما پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان از یک منبع آگاه در سازمان تعزیرات حکومتی نشان داد، خبر کشف کالا از انبار شهروند در شهرک استقلال غرب تهران و توقیف آن کذب نیست و انبار مربوطه پلمب شده است.

این منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اقلام کشف شده شامل حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی، روغن و ماکارانی احتکار شده بودند که توقیف شده و روند کار را صورتجلسه کردیم.

این منبع آگاه گفت: دیروز هم مدیر عامل شرکت شهروند به شعبه تعزیرات آمده و اظهارات او را گرفته ایم. تا این مرحله تنها رای بدوی صادر شده است.

وی گفت: کالاهای احتکاری خارج از شبکه شهروند توزیع می شود.

دیروز زاکانی شهردار تهران در نشست خبری گفته بود، می‌خواهیم از طریق فروشگاه‌های شهروند و میادین تره‌بار به کاهش قیمت‌ها کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۰:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دیروز فروشگاه شهروند بوستان پونک 1 عدد روغن مایع با نرخ مصوب نداشت و فقط روعن جامد عرضه کرد و روغن مایع ذرت با قیمت گران موجود بود
آخرین اخبار