سرپرست تیم فوتبال شهر خودرو گفت: مطمئن باشید به عشق هواداران مشهد همه تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر فوتبال به کار می‌گیریم.

سید مهدی سیدصالحی سرپرست تیم فوتبال  شهرخودرو درباره سخت شدن کار این تیم برای بقا در لیگ برتر فوتبال، گفت: کار سخت نشده است، زیرا هنوز چهار بازی داریم. امیدوارم در دیدار‌های باقی‌مانده نتایج قابل قبولی بگیریم و مطمئن باشید به عشق هواداران مشهد برای ماندن تیم  تمام تلاش خود را می‌کنیم.

تیم فوتبال شهر خودرو با شکست برابر تیم استقلال و کسب  ۱۵ امتیاز در انتهای جدول رده بندی باقی ماند و این تیم مشهدی شانس کمی برای بقا در لیگ برتر فوتبال دارد.


بیشتر بخوانید


سیدصالحی درباره بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو، گفت: هنوز این پول را به ما نداده‌اند. در جلسات مختلف مدیران باشگاه با پرسپولیس به این باشگاه تخفیف زیادی هم دادند و اگر پرداخت پول دیر و زود بشود، شهرخودرو باید تصمیم دیگری بگیرد.  

طبق حکم کمیته استیناف، پرسپولیسی‌ها  بابت پرونده شکایت باشگاه شهر خودرو به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شدند. البته باشگاه پرسپولیس مدعی شده که ۲ میلیارد تومان را پرداخت کرده است، اما مدیران شهر خودرو این موضوع را تکذیب کردند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار