معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یک هزار مولد خورشیدی تا پایان امسال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در راستای ایجاد اشتغال و تولید انرژی پاک واگذار می‌شود.

حسین وطن پرست گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد واگذاری مولد‌های خورشیدی است تا با تولید انرژی و فروش آن به شرکت برق از این محل درآمد پایدار و مناسبی داشته باشند.

او می‌گوید:  این طرح از سال گذشته کلید خورد و بنا بود که ۵۰۰ مولد خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) خوزستان که اغلب در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند واگذار شود که با اقدام انجام شده این تعداد به یک هزار مولد افزایش یافت.

به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان،   تا ۲ ماه آینده ۳۰۰ مولد خورشیدی در اختیار مددجویان تحت پوشش این نهاد قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: در این طرح از کمک خیران و تسهیلات ارزان قیمت استفاده می‌شود تا بهترین شرایط برای کسب درآمد مددجویان فراهم شود.

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اسفندماه سال گذشته از تحویل تعداد یک هزار و ۵۰۰ نیروگاه کوچک خورشیدی طی سال ۱۴۰۱ به مددجویان کمیته امداد در خوزستان خبر داده بود.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.