مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «همه برای آموزش و پرورش، آموزش و پرورش برای همه» شعار قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر است.

خان محمدی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح فعالیت‌ها و اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر پرداخت و گفت: لازمه این کار جهادی و مهم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و کشوری است.

او اقدامات اثر گذار و دارای برنامه را مهمترین قدم در شروع این حرکت جهادی دانست و افزود: فعالیت‌های قرارگاه، برمبنای برنامه، سامانه و به صورت شاخص محور تعریف شده است.

او گفت: با تلاش گروه‌های جهادی و نهاد‌های خیراندیش و آموزش و پرورش امیدواریم چالش بازماندگان از تحصیل در استان با روند کاهشی روبرو شود.

میرعبدی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با سپاس از دغدغه و مساعدت نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت رفع محرومیت‌های ناخواسته استان در مبحث عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، بالاخص وزیر آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی نیز فرایندی مهم است که در اختصاص، توزیع و جذب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان نسخه ویژه‌ای برای استان باید در نظر گرفته شود که حداقل بتوان شرایط موجود را حفظ کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار