مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : امسال در راستای هوشمندسازی شبکه به ویژه در حوزه لوازم اندازه‌گیری، ۲۰ هزار کنتور با اولویت مصارف کشاورزی هوشمندسازی می‌شود.

محمدمرادی گفت : ۱۰ درصد شبکه برق استان زیرزمینی است و برنامه ریزی شده امسال ۱۰۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار تبدیل شود که بخش زیادی از مشکلات مربوط به نوسانات رفع می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیش از ۲۵۰۰ روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند ۶۳۰۰ چاه آب در بخش کشاورزی، ۱۲ هزار کیلومتر خطوط فشار قوی، ۷۲۰۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف و ۱۸ هزار و ۹۳۷ دستگاه پست تغذیه در استان وجود دارد.

کمتر از دو درصد مصرف انرژی کشور مربوط به استان کرمانشاه است ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد روستا‌ها از نعمت برق برخوردار هستند.

براساس الگوی تعریف شده در ماه‌های غیرگرم مصرف برق برای عموم مردم ۲۰۰ کیلووات ساعت در هر ماه و در سایر ماه‌ها ۳۰۰ کیلووات است و این میزان مصرف معمول یک خانوار است.

زمستان پارسال مشکلی در ارائه خدمات وجود نداشت با اقداماتی که توسط وزارت نیرو انجام شده و تعداد زیادی نیروگاه وارد مدار شده و همکاری مردم این امید وجود دارد که تابستان امسال را بدون خاموشی بگذرانیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.