مجموعه غزل بوسه مکتوب، هشتمین اثر بانوی هنرمند چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

کبری موسوی قهفرخی نویسنده این مجموعه گفت: بوسه مکتوب دربردارنده ۵۴ غزل است که در ۱۱۰ صفحه و از سوی انتشارات ایهام چاپ شده است.

همزمان با انتشار این مجموعه غزل، کتاب عشق‌سالگی نیز به چاپ دوم خود رسید این دو کتاب در نشر ایهام چاپ شده‌اند.

غالب اشعار بوسه مکتوب، مضمونی عاشقانه دارد و جشن امضای آن، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه انتشارت ایهام، برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


همچنین در نشستی دیگر که ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود از این کتاب رونمایی خواهد شد.

کبری موسوی قهفرخی متولد شهریور ۱۳۵۹ در فرخ شهر، دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهرکرد و تهیه‌کننده رادیو است.

برگزیده در بیش از ۱۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی در حوزه غزل از جمله جشنواره فجر، کتاب سال غزل ایران، قلم زرین، پروین، داور جشنواره‌های مختلف کشوری، استانی و دانشگاهی از جمله افتخارات و فعالیت‌های این هنرمند به شمار می‌رود.

همچنین ترانه‌ماهی‌ها (برگزیده جشنواره کتاب سال شعر جوان؛ جایزه قیصر امین پور)، غروب پابه‌ماه (کتاب سال غزل ایران و کتاب شایسته‌ تقدیر جایزه‌ قلم زرین ایران)، مِی‌شکر (نامزد جایزه پروین اعتصامی)، اقلیماه، شبدر چهار پر، آهوت و عشق‌سالگی از آثار کبری موسوی قهفرخی است.

عشق سالگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار