دونده ایذه‌ای گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان در رشته دوومیدانی ایجاب می‌کند یک پیست اختصاصی برای این رشته در نظر گرفته شود.

ساناز شاهپری گفت: ۵ سال در حوزه دوومیدانی فعالیت می‌کنم و دارای مقام‌های متعدد کشوری در ماده ۴۰۰ متر هستم همچنین سابقه حضور در تیم ملی دوومیدانی را در کارنامه خود به همراه دارم.

او می گوید: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی و همچنین با توجه به شرکت رقبای به نام کشوری مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و به لطف خدا توانستم رکورد شخصی خودم را به ۵۹ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه ارتقا ببخشم و به مقام سومی دست پیدا کنم.

 شاهپری گفت: امیدوارم در دیگر مسابقات هم بتوانم به درجات بالاتر دست پیدا کنم و رنگ مدالم را خوشرنگ‌تر کنم و افتخاری برای شهرم ایذه کسب کرده تا بتوانم اندکی لبخند به مردمم هدیه کنم.

این  ورزشکار ایذه‌ای با گلایه از نبود پیست تمرین در ایذه، گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان در رشته دوومیدانی ایجاب می‌کند یک پیست اختصاصی برای این رشته در نظر گرفته شود من بعنوان یک دختر به دلیل نبود پیست اختصاصی تمرین مجبورم در پیست استادیوم تختی ایذه در کنار ورزشکاران پسر و دختر دیگر رشته‌ها تمرینات خود را انجام دهم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.