استاندار ایلام با اشاره به وجود یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان ایلام گفت: ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی این استان امضا شده است.

به گفته آقای حسن بهرام نیا  ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی این استان امضا شده است.

او می گوید: وجود بیش از یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه و محرومیت زدایی استفاده کرد.

 بهرام نیا گفت: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم اهتمام جدی دارند.

استاندار ایلام گفت: ما به نیرو‌های جهادگر غبطه می‌خوریم که در دور افتاده‌ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام در راستای خدمت به محرومان خاضعانه به مردم خدمت می‌کنند.

بهرام نیا با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، گفت: ماهیت تشکیل بسیج سازندگی به عملکرد جهاد سازندگی بر می‌گردد که در ابتدای انقلاب اسلامی ساختار آن برگرفته از نیرو‌های انقلابی و متدین با روحیه جهادی بوده است.

به گفته بهرام نیا: امروز ۲ دهه عملکرد موفق بسیج سازندگی گویای فلسفه تشکیل این سازمان مقدس است و هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم، همان نسبت موفق شده ایم.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نیرو‌های مومن، انقلابی و جهادی به صورت جهادگونه به هر وظیفه‌ای که به آن‌ها محول شده پای کار بوده‌اند، گفت: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان به پیروزی رساند، چیزی جز اتکا به خداوند و داشتن روحیه بسیجی و جهادی نبود.

او با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی با روحیه جهادی موتور جنگ را به حرکت درآورده و مدیریت می‌کردند، می گوید: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می‌تواند پایه‌های استوار نظام و انقلاب اسلامی را تقویت و مستحکم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.