معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:مرکز درمان ناباروری در اسدآباد راه‌اندازی می شود و به زودی مشکل سونوگرافی بیمارستان قائم حل می‌شود.

سجاد حیدری گفت:ایجاد مرکز درمان نابارورى در اولویــت قرار گرفته و اکنون فضاى قابل استفاده در بیمارستان داریم که با خرید تجهیـزات مورد نیاز این مرکز می‌تواند خدمات ارائه دهد.

او گفت: امروزه و با پیشرفت‌های علم مرتبط با سلامت بارورى در جهان و ایران، می‌توان از بروز بسیارى از بیمارى‌ها و اختلالات جلوگیرى کرد و ایجاد مرکز ناباروری یکی از ضروریات است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پاسخ به گلایه‌هایی در خصوص نوبت‌دهى طولانى مرکز سـونوگرافى گفت: طی چند هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد که در حال مذاکره با پزشکانی هستیم تا مطالبه به حق همشهریان محقق شود.

به گفته حیدری و بر اساس جمعیت اسدآباد باید دو متخصص زنان در این شهرستان فعالیت می‌کرد که خوشبختانه اکنون چهار پزشک در بیمارستان قائم (عج) فعالیت دارند.

او گفت: هزینه‌ها در مرکز درمان نابارورى بر اســاس پوشش بیمه‌هاست و به نرخ دولتى محاسبه می‌شود و قطعا با افتتاح این مرکز از لحاظ هزینه و ایاب و ذهاب به نفع بیماران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار