استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان که نیازمند تسهیلات هستند به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه کنند.

علی احمدزاده در دیدار با فناوران و واحدهای دانش‌بنیان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این شرکت‌ها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه شرکت‌هایی که دارای تجربه و توانایی بیشتری هستند بیشتر مورد حمایت خواهند بود، می گوید: حمایت‌ها از شرکت‌ها در استان مستمر خواهد بود تا سایر واحدها نیز تشویق به حضور در استان شوند.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برخی از شرکت‌ها نیز نیازی به تسهیلات ندارند و مشکلات و گرفتاری‌هایی با دستگاه‌ها دارند که باید در راستای رفع مشکلات به معاونت اقتصادی استانداری مراجعه کنند.

احمد زاده می گوید: جلسات شناسایی و رفع مشکلات باید به صورت کارشناسی تشکیل شده و پس از بررسی موانع، مشکلات و خواسته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حل شوند.

او با بیان اینکه واحدی در استانداری تشکیل و خواسته‌های واحدهای دانش‌بنیان به صورت تخصصی دنبال شود، گفت: باید طی جلسه‌ای با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌ها مشکلات آنها رفع شود.

استاندار می گوید: شرکت دانش‌بنیان این استان که اقدام به تهیه نهاده‌های کشاورزی ارگانیک می‌کند از اتحادیه اروپا دعوت‌نامه دارد که برود آن جا کار کند اما ما قدر چنین ظرفیتی را نمی‌دانیم و این امر، تأسف‌بار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.