معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداری شيراز گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافيك شهرداری شيراز از ديرباز با سبقه‌ای خوب در کشور نقش‌آفرینی كرده و خروجی بسياري از بخش‌ها به تداوم روزهای پاک شيراز رسيده است.

هادی شه‌دوست شيرازی در بيست و نهمين نشست كميسيون حمل و نقل و ترافيك مجمع شهرداران كلانشهرهای ايران در کلان‌شهر شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافيك شهرداری شيراز از ديرباز با سبقه‌ای خوب در کشور نقش آفرینی كرده و خروجی بسياری از بخش‌ها به تداوم روزهای پاک شيراز رسيده، در حالی كه كلانشهرهای ديگر در همان بازه‌های زمانی درگير آلودگی هوا بوده‌اند.

او با تصریح بر سياست‌های شهرداری شیراز در مبحث هوای پاک گفت: با تاکید بر این سیاست‌ها این مهم تداوم خواهد يافت كه مصداق آن آغاز به کار آزمایشی اتوبوس برقی با انعقاد تفاهم نامه‌ است.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری شيراز گفت: مذاکراتی با شركت‌های توليد كننده خودروهای برقی انجام شده که مفيد و اثر بخش بوده است.

شه‌دوست شيرازی گفت: بهره‌گيری از قطار شهری شيراز و خط دو مترو اين كلانشهر می‌تواند نويد دهنده تداوم هوای پاك شیراز باشد.

او، همچنین از تلاش معاونت متبوع برای استفاده از انرژی‌های خورشيدی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای خبر داد و گفت: گام‌های مثبتی برای جلوگيری از آلايندگی شيراز برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار