مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه های برق فشار ضعیف تمام روستاهای این استان امسال کابلی می شود.

جمال معتمدی زاده  گفت: امسال پیش بینی ما این بود که ۴۰۰ کیلومتر از شبکه های سیمی فشار ضعیف برق در ۲۵۰ روستا و ۱۷ شهر کهگیلویه و بویراحمد به کابلی تبدیل شود که این پیش بینی اکنون به ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

او می گوید: مجموع شبکه های سیمی برق در این استان به هزار و ۶۰۰ کیلومتر می رسد و بنا داریم امسال با بهره گیری از همه ظرفیت ها، تمامی شبکه های سیمی برق فشار ضعیف را به کابلی تبدیل کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برای تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابلی در پارسال، اعتباری حدود ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و البته این اعتبار امسال به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان می رسد.

معتمدی زاده کاهش افت ولتاژ، جلوگیری از سرقت های احتمالی ، کاهش نوسانات و ناپایداری ها، تامین برق پایدار، مدیریت مصرف و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابلی عنوان کرد.

او گفت: پارسال بیش از ۶۰۰ پروژه برق رسانی در استان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده که امسال تلاش خواهیم کرد این تعداد و میزان اعتبار را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ، تعداد مشترکین برق در این استان را حدود ۲۸۰ هزار مشترک عنوان کرد و می گوید: حدود ۶۰ هزار مشترک از این تعداد را مشترکین روستایی تشکیل می دهند.

معتمدی زاده گفت: ۲۱۰ هزار اشتراک برق در این استان را مشترکین خانگی شامل می شوند که انتظار داریم امسال در مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.