رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: جامعه پزشکی استان خواستار تجهیز و تکمیل کامل بیمارستان رازی ایلام پیش از افتتاح آن است.

به گفته آقای رمضانی افتتاح بیمارستان رازی نیازمند رفع نواقص و تکمیل جهیزات فنی و پزشکی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم است و در صورت تعجیل در بازگشایی این بیمارستان چیزی جز تحمیل هزینه بر مردم، عایدی دیگری نخواهد داشت.

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: با راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد، اما افتتاح آن باید بدور از هیاهو‌های سیاسی و رفع نواقص زیربنایی و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت نه تنها نمی‌تواند تامین کننده نیاز‌های درمانی مردم استان باشد، بلکه تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

رمضانی با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است، گفت: برای مردم و جامعه پزشکی استان قابل قبول نیست پس از گذشت ۱۲ سال بیمارستان رازی، به صورت ناقص و بدون تجهیز کامل به بهره‌برداری برسد بلکه باید این پروژه به‌ صورت کامل و بدون نقص افتتاح شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

او گفت: در بخش سلامت، بیمارستان، به عنوان یکی از نهاد‌های مهم ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی کشور به شمار می‌رود که در ارتقای سطح سلامت جامعه نقش اساسی را ایفا می‌کند.

رمضانی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه بیمارستان رازی ایلام، مدیون زحمات مسئولین ارشد و مدیران استانی در ادوار گذشته و حال است، گفت: سازمان نظام پزشکی آمادگی حمایت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت و ارتقاء سطح سلامت مردم استان ایلام را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.