غلام نژاد:

از رسانه‌ هایی که نقد منصفانه می‌کنند استقبال می‌کنیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رسانه‌ها مطالبه‌گری توأم با نقد کارشناسی و منصفانه را با جدیت دنبال کنند.

نشست محمد غلام نژاد با رسانه‌ها همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت برگزار شد و در این آیین علاوه بر بیان آمار‌ها و همچنین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در طول یک سال اخیر و همچنین در مدت تصدی خود به عنوان مسئول حوزه بهداشت و درمان استان علاوه بر توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه گلایه‌هایی نیز از آن‌ها داشت.

او با بیان اینکه رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد موجب شدند تا مدیران استان همواره نظارت آن‌ها را پشت سر خود احساس کنند گفت: این وضعیت چنان است که حتی موقع رانندگی و بوق زدن در خیابان هم مدیران دقت بیشتری به خرج می‌دهند و در کار‌های خود مراقبت بیشتری می‌کنند.

غلام‌نژاد می گوید: رسانه‌های استان در ایام کرونایی فعالیت بسیار چشمگیری داشتند و اگر استان موفقیتی به دست آورد بخشی از آن مرهون خدمات رسانه‌ها و خبرنگاران است.

او با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم گفت: اگر رسانه‌های استان مشکلات را بیان کنند، مسئولان به اهمیت کار پی نخواهند برد رسانه‌ها صدای جامعه هستند و نباید وابسته به یک حزب و جناح باشند.

به گفته غلام نژاد، رسانه‌ها باید برای عموم جامعه بنویسند درد همه را به تصویر کشیده و انعکاس دهند و به همین دلیل از رسانه‌هایی که ما را نقد منصفانه می‌کنند استقبال می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به گلایه‌های خود اشاره کرد و گفت: حتماً نظام جمهوری اسلامی به من اختیار داده که بتوانم از فلان فرد در یک مسئولیت استفاده کنم و حتماً نهاد‌های نظارتی این افراد را تایید کرده‌اند.

او می گوید: رسانه‌ها به جای اینکه وقت خود را صرف حواشی عزل و نصب کنند به فکر همراهی و کمک به حوزه سلامت و درمان باشند و عملکرد این حوزه را نقد منصفانه کنند و قول خواهیم داد که هیچ نقد منصفانه‌ای را شکایت نکنیم.

غلام‌نژاد گفت: هر چند ممکن است در یک مرکز درمانی یا یک بیمارستان مشکلی وجود داشته باشد یا افرادی به خوبی کار خود را انجام ندهند، اما این دلیل نمی‌شود که کل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را به خاطر یک شخص تخریب کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دولتی کنار رفته و دولتی دیگر به جای آن آمده است تغییر و تحول حتماً وجود دارد.

غلام‌نژاد می گوید: همه مشکلات را می‌دانیم و همه می‌توانیم برای توسعه استان کمک کنیم پس منصفانه قضاوت کنیم و یکدیگر را تخریب نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.