شرایط کرونا قابل محاسبه نیست

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: همه زیرساخت‌ها باید حفظ شود؛ چرا که شرایط کرونا قابل محاسبه نیست.

آقای حیاتی گفت: استان در شرایط مساعدی از نظر کرونا با سر می‌برد و شرایط موجود نباید موجب عادی انگاری شود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید در دستورکار قرار گیرد و دانشگاه علوم پزشکی نظارت لازم را بر روی رعایت دستورالعمل‌ها داشته باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان می گوید: فرمانداری‌ها باید گشت‌های مشترک خود را راه اندازی کنند و بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کافی را داشته باشند.

به گفته او بیمارستان آیت‌الله طالقانی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته بود، باید باقی بماند و آموزش‌ها به اتمام رسیده و اکنون فصل امتحانات دانش آموزان است باید دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، واکسیناسیون دانش‌آموزان و فاصله‌گذاری صندلی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حیاتی گفت: همه دستگاه‌ها به هنگام برگزاری مراسمات آیینی همکاری لازم را داشته‌اند و بحث اطلاع رسانی از سوی صدا و سیما همچنان باید ادامه داشته باشد و بخشی از برنامه‌ها به کرونا اختصاص پیدا کند.

همه افراد باید اهتمام لازم را در زمینه واکسیناسیون داشته باشند، واکسن تاخیری‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند و پیشنهاد می‌شود که گروه‌های سیار برای تکمیل دوره واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس مستقر شود.

باید آمادگی لازم در استان برای مواجهه با شرایطی که ممکن است در رابطه با کرونا ایجاد شود؛ وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.