سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: مرکز رشد مشترک بین پارک علم و فناوری و این دانشگاه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

فرشید سلیمی ننه کران گفت: راه اندازی مرکز رشد مشترک با پارک علم و فناوری و همچنین استقرار و همکاری پارک علم و فناوری استان در سه محل ساختمان شاهد واحد اردبیل، دانشگاه آزاد خلخال و دانشگاه آزاد پارس آباد در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل می‌گوید: در صورت اجرای کامل تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز رشد مشترک، استقرار شرکت‌ها و واحد‌ها در یک فضا، افزایش مزایای پارک به صورت دایمی و همچنین هم‌افزایی بین دانشگاه آزاد و پارک تحقق خواهد یافت.

سلیمی گفت: دانشگاه آزاد اردبیل برای تاسیس مرکز رشد مشترک، فضای لازم را در اختیار پارک می‌گذارد و پارک نیز خدمات آموزشی فنی و تخصصی، خدمات کارگاهی، خدمات مالی و معنوی و همچنین خدمات دانش‌بنیان را به شرکت‌ها ارائه خواهد کرد.

او با بیان اینکه این دانشگاه ۱۰۱ مورد ایده و استارت‌آپ و شرکت‌های فناور و خلّاق به رویداد ملی گام دوم معرفی کرده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برای معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاورد‌ها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری با هدف ایجاد کسب و کار‌های نوپا و دانش‌بنیان در رویداد ملی گام دوم که در مصلای تهران از هشتم تا ۱۱ خردادماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با ۱۵ برنامه، ۱۵ رویداد ترویجی و فنّاورانه و ۱۰۱ شرکت فناور، خلّاق، ایده و استارت‌آپ خود را برای حضور در رویداد ملی گام دوم آماده کرده است.

حدود ۱۴ هزار دانشجو در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.