اختصاص اعتبار ۵۸ میلیارد تومانی به بزرگراه تبریز ـ اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۵۸ میلیارد تومانی به بزرگراه تبریز ـ اهر خبر داد.

آقای محرم زاده گفت: طی پارسال تنها هفت کیلومتر از بزرگراه اهر ـ تبریز به خاطر خاکریزی و حجم بالای عملیات باقی ماند که با پیگیری‌های زیاد این هفت کیلومتر که خطرناکترین قسمت مسیر نیز بود به پایان رسید.

 هم اکنون تنها پل‌های زیرگذر و روگذر در سه راهی هریس ۳.۵ کیلومتری گویجه بئل و کمربند جنوبی اهر که به این طرح اضافه شده است باقی مانده است.

وی با انتقاد از کندی عملیات ساخت زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در عملیات ساخت و بهره برداری از این زیرگذر امیدواریم تا آخر مرداد ماه امسال این طرح به اتمام برسد.

وی همچنین با اشاره به انجام عملیات اجرایی بزرگراه اهر ـ مشگین شهر توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: با پیگیری‌هایی که با وزیر و مسئولان ارشد کشوری و استانی در این زمینه انجام شد ۶۸ میلیارد تومان از بودجه امسال برای تکمیل این بزرگراه تخصیص یافت که عملیات اجرایی این بزرگراه به خوبی در حال اجرا است.

 تا پنج ماهه نخست امسال آسفالت ۶ کیلومتر از این مسیر انجام شده و در ادامه نیز عملیات خاکبرداری، سنگبرداری و حفر یک تونل از ۲ تونل ابلاغ شده به طول ۵۰۰ متر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بهسازی و آسفالت ۸۳ کیلومتر از راه‌های روستایی در ۲ سال اخیر گفت: در صورت اتمام این ۸۳ کیلومتر ۸۸ درصد روستا‌های اهر از راه آسفالت برخوردار خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.