کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری به ویژه در غرب و شمال استان اصفهان طی امروز و فردا خبر داد.

حجت الله علی عسگریان گفت: ناپایداری‌های جوی تا روز یکشنبه هجدهم اردیبهشت در سطح استان ادامه دارد و در بیشتر مناطق به ویژه غرب و شمال استان بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او از احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌های فصلی و رودخانه‌ها خبردادو گفت: وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در نواحی مرکزی و شرقی استان به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی و اختلال در تردد منجر می‌شود.

بیشترین میانگین بارشی در شبانه روز گذشته از شهر اصفهان با ۱.۷ میلیمتر، برزک با ۱.۵ میلیمتر و ورزنه با ۱.۲ میلیمتر بوده است.

علی عسگریان می‌گوید دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش دارداما بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار