تشکیل پرونده گران‌فروشی ماکارونی برای یک فروشگاه زنجیره‌ای در گرگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان از تشکیل پرونده گران‌فروشی برای یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گرگان خبر داد.

روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی گلستان منتشر شد که نشان می‌داد یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در شهر گرگان اقدام به فروش ماکارونی با قیمت جدید کرده در حالی که قیمت روی بسته‌های ماکارونی قیمت قبلی است.

اصغری معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان در این باره گفت: موضوع این گران فروشی بلافاصله به ما گزارش شد و برای بررسی موضوع به این فروشگاه زنجیره‌ای رفتیم.

او گفت: طبق توضیح مدیریت این فروشگاه قیمت اجناس به صورت سیستمی از تهران تعیین می‌شود و با تغییر قیمت در تهران در تمامی استان‌ها قیمت جدید ماکارونی اعمال شده است در حالی که هنوز در انبار برخی از این فروشگاه‌ها ماکارونی با قیمت قبلی موجود است.

اصغری گفت: توضیحات مدیر فروشگاه برای ما قانع کننده نبود چراکه می‌توانستند موضوع موجودی ماکارونی در انبار خود را با قیمت قبلی به تهران اعلام کنند تا چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان، سو مدیریت این فروشگاه موجب این اتفاق و نارضایتی مردم شده است.

اصغری گفت: برای این فروشگاه پرونده‌ای تحت عنوان گران‌فروشی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.