فرماندار اندیمشک گفت: با راه اندازی زیر گذر چمگلک این جاده برای شهروندان ایمن سازی می‌شود.

پیمان جهانگیری گفت:اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان طی چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا طرح‌های مختلفی جهت کاهش سوانح و رفع گره‌های ترافیکی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گرفته است

او می‌گوید:با توجه به بروز تصادفات متعدد جاده‌ای در تقاطع چمگلک (کمربندی اندیمشک سربندر) که گا‌ها خسارات جبران ناپذیری به مردم وارد کرده بود، طرح احداث زیرگذر جاده چمگلک جهت عبور و مرور آسان اهالی شهر چمگلک در دستور کار مسولین شهرستان قرار گرفت.

جهانگیری گفت:پروژه زیر گذر شهر چمگلک که یکی از پروژه‌های بسیار مهم حوزه راهداری شهرستان اندیمشک می‌باشد با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ریال اجرا شده است.

به گفته فرماندار شهرستان اندیمشک پروژه زیر گذر چمگلک که نقش موثری جهت کاهش حوادث جاده‌ای دارد عملیات آسفالت آن آغاز شده است و پیش بینی می‌شود در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او گفت: اهالی شهر چمگلک جهت عبور و مرور ناچار بوده‌اند به صورت نا ایمن از کمربندی عبور کنند که با راه اندازی زیر گذر چمگلک عبور و مرور برای مردم چمگلک و کشاورزان آسان می‌شود و درصد حوادث جاده‌ای نیز کاهش پیدا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.