فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح‌های عملیاتی مشترک انتظامی با پلیس راهور به منظور برخورد با رانندگان متخلف و خطر آفرین در ایلام خبر داد.

به گفته سرهنگ قدرت حیدری زاد، در پی مطالبه به حق شهروندان و رصد برخی رانندگان هنجارشکن در بلوار دانشجو و برخی محلات شهر ایلام در خصوص عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی که با حرکات نمایشی و خطر آفرین باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس راهور با اجرای طرح عملیاتی مشترک در طول هفته گذشته به مرحله اجراء درآمد.

او گفت: پس از برنامه ریزی‌های صورت گرفته این طرح با تمام توان ظرفیت یگان‌های اجرایی از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و گشت‌های انتظامی با استقرار در نقاط مختلف شهر اجرا گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۶۰ دستگاه انواع خودرو اعمال قانون شدند و ۱۵ خودرو نیز بدلیل حرکات نمایشی و خطر آفرین توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او با هشدار به افراد مخل نظم و برهم زنندگان امنیت عمومی، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت عمومی را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.