پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۵ اردیبهشت در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


تبدیل وضعیت ایثارگران
درباره تبدیل وضعیت ایثارگران در زیر مجموعه هاب وزارت جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری گزارش تهیه کنید.


دفع کاملا غیربهداشتی زباله‌ها توسط شهرداری ازنا
با سلام و احترام در ابتدای جاده ازنا آشورآباد متأسفانه شهرداری به بدترین شکل ممکن اقدام به دفع زباله‌ها می‌کند این زباله‌ها باید در واقع در پایین‌ترین قسمت با حفر گودال‌ها و عایق کاری و سیمان کاری انجام شود تا از نفوذ شیرابه‌ها به آب‌های زیرزمینی جلوگیری شود، اما این زباله‌های به در طبیعت به حال خود رها شده است. پیگیری کنید.


گلایه ازگرانی دارو
افزایش قیمت واکسن پرونار برای نوزادان را پیگیری کنید. بدون نسخه الکترونیکی پزشک متخصص هم باید آزاد خرید و بیشتر پزشکان دارو را بدون نسخه الکترونیکی صادر نمی‌کنند.


درخواست ارتقای رتبه
با سلام، لطفا درمورد مدرک تحصیلی برخی کارکنان بازنشسته نظامی نزاجا هم که درحین شاغلی تحصیل و مدرک کارشناسی دریافت کردند رسیدگی و مساعدت شود تا مدرک تحصیلی و امتیاز و ارتقای رتبه اعطا شود. باتشکر


قطعی سامانه مراکز معاینه فنی
سلام امروز از اداره مرخصی گرفتم برای گرفتن معاینه فنی از ساعت هفت و نیم تو صف معاینه فنی الغدیر تهران ایستادم، اما به دلیل قطعی سامانه‌های معاینه فنی نزدیک به سه ساعت در صف ایستادم. لطفا پیگیری کنید.


تاخیر در صدور کارت سربازی
سلام خسته نباشید من سوم اسفند ۱۴۰۰ خدمتم تمام شد و الان بیش از ۲ ماه است که کارتم صادر نشده است. لطفا پیگیری کنید

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار