رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند ۲ نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت در این استان خبر داد.

 سرهنگ محمد نادربیگی  گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و مغازه در سطح استان و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد چند نفر با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ پلاک مخدوش در اکثر سرقت‌های منزل و مغازه دست داشته اند.

سرهنگ نادربیگی می گوید: یکی از گشت‌های کلانتری به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مضنون و سرنشینان خودرو به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار می‌کنند که با تعقیب و گریز پلیس، سرنشینان خودرو با به جا گذاشتن خودرو متواری می‌شوند.

او گفت: ماموران با بازرسی از خودرو یک دستگاه لپ تاب و ۱۵ سکه بهار آزادی و ۵ عدد نیم سکه کشف کردند که با استعلام‌های انجام شده مالک اموال کشف شده شناسایی شد.

سرهنگ نادربیگی گفت:  ۲ نفر از متهمان که یکی از آنان دارای سوابق متعدد سرقت نیز بود، توسط ماموران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ نفر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۶ فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مالباختگان به همین منظور شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.