مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از آمادگی۶۰ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی دراز خبر داد.

فرزین معتمدی گفت : با توجه به برپایی مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه امسال هلال‌احمر استان کرمانشاه اقداماتی را از جمله تحویل ۲۵ هزار بطری آب معدنی و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان در مراسم انجام می‌دهد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه مکان‌های اسکان شرکت‌کنندگان در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب توسط هلال‌احمر تجهیز می‌شوند و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان کرمانشاه در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

هشت دستگاه آمبولانس در مسیر صعود شرکت‌کنندگان در یادمان عملیات بازی‌دراز با همکاری اورژانس پیش‌بیمارستانی و بسیج جامعه پزشکی استقرار یافته و بالگرد در یادمان بازی‌دراز مستقر شده تا در مواقع مورد نیاز به کار گرفته شود و یادمان شهدای بازی‌دراز توسط بالگرد جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گلباران می‌شود.

 ۶۰ تیم عملیاتی در تجهیز و پوشش امدادی مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز به کار گرفته می‌شود و تیم واکنش سریع با امکانات و تجهیزات نجات و رهاسازی در محل اجرای مراسم مستقر می‌شوند و نیرو‌های عملیاتی در امدادرسانی به حوادث و سوانح مختلف در زمان برگزاری مراسم آمادگی لازم را دارند.

 ۲۰۰ نفر از عوامل امدادی، تیم‌های ویژه امداد و نجات خواهران و تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در محل اجرای مراسم حضور داشته و امدادرسانی می‌کنند و در چادری که برای انجام خدمات بشردوستانه مستقر می‌شود و معرفی و یادواره رفیق خوشبخت ما به منظور گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و عضوگیری از علاقمندان به فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر در محل برگزاری مراسم انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.