جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند، گفت: پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها ویترین پلیس در ارائه خدمت به مردم هستند.

به گفته سرهنگ حسین نجفی در بازدید از مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران، کارکنان کلانتری‌ها به واسطه ارتباط مستقیم با عامه مردم آئینه تمام نمای ناجا در بین جامعه هستند.

او پاسگاه‌ها و کلانتری ها را ویترین پلیس در ارائه خدمات پلیس به مردم خواند و گفت: پلیس استان تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مضاعف به مردم که همان سرمایه‌های اصلی اجتماعی و انقلاب هستند به کار خواهد بست.

جانشین انتظامی استان ایلام با تاکید بر رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در سطح شهرستان، گفت: خوشبختانه شهرستان دهلران علیرغم مرزی بودن دارای امنیت خوب و مثال زدنی بوده که این مهم با همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی در سطح شهرستان به وجود آمده است.

او با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ناجا تجهیز کلانتری‌ها است، گفت: پلیس امروز باید هوشمند بوده و لازمه داشتن پلیسی هوشمند بهره گیری از امکانات روز است که گام‌های مثبتی نیز در این راستا برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.