قناعت گفت: مجموعه استان حامی و پشتیبان سرمایه گذاران است و از حضور سرمایه گذاران استقبال می کند.

استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار با سرمایه گذار چینی شهرستان خوسف گفت: با توجه به رویکرد دولت، استان از حضور سرمایه گذاران استقبال کرده و پشتیبانی کامل آن‌ها را به طور جدی در برنامه دارد.

او گفت: اگر این جلسه با حضور نماینده عالی دولت در استان برگزار می‌شود، حکایت از این دارد که موضوع سرمایه گذاری برای ما در خراسان جنوبی، مسئله‌ای مهم و حیاتی است.

قناعت گفت: با استفاده از هر فرصتی به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم و بنده هفته‌ای یک بار تهران هستم و حدود ۷۰- ۸۰ درصد جلساتی که در مرکز دارم، با سرمایه گذاران است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بسترسازی برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران از برنامه‌های اولویت دار ما در استان است.


بیشتر بخوانید


او ضمن تشکر از سرمایه گذاری چینی‌ها در راه اندازی واحد تولیدی چدن در خوسف گفت: این سرمایه گذاری که منجر به اشتغالزایی و رونق اقتصادی در منطقه می‌شود، برای ما حائز اهمیت است.

قناعت شهرک شهید رحمانی خوسف را به جهت نزدیکی به مرکز استان از شهرک‌های مهم خراسان جنوبی خواند و گفت: نزدیکی به مرکز استان و دسترسی راحت به فرودگاه از جمله مواردی است که می‌تواند برای سرمایه گذاران جذابیت داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌ها مکلف به اجرای زیرساخت‌ها و تأمین نیاز‌های سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی و به ویژه شهرک صنعتی شهید رحمانی هستند.

او گفت: این واحد تولیدی چدن می‌تواند به توسعه دیگر واحد‌های تولیدی وابسته بینجامد و محصولات این واحد تولیدی می‌تواند به عنوان مواد اولیه دیگر واحد‌ها استفاده شود.

اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به منظور تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی خوسف اشاره کرد و گفت: جدول گذاری، آسفالت معابر و نیز اجرای شبکه برق معابر، ظرف دو ماه آینده عملیاتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.