مدیر سینما‌های همدان گفت: سینما‌های همدان با اکران ۹ فیلم پذیرای علاقه‌مندان هستند.

 سعید شرفی از اکران ۹ فیلم در پردیس سینمایی قدس و سینما فلسطین خبر داد.

او گفت: علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند بلیت تماشای فیلم‌ها را با استفاده از تخفیف و به صورت اینترنتی تهیه کنند.

به گفته او فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی در سانس‌های ساعت ۱۱ و ۱۵ در سالن آفتاب سینما قدس به نمایش در می‌آید.

مدیر سینما‌های همدان گفت: این فیلم مانند فیلم سنتوری در باب موسیقی است، اما برخلاف «سنتوری» شخصیت اصلی داستان یک دختر است و در این اثر علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، علی مصفا بازی می‌کنند.

شرفی گفت: «فیلم انفرادی» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و هنرنمایی رضا عطاران، احمد مهران فر، مهدی هاشمی و برزو ارجمند در سه نوبت صبح و عصر برای مخاطبان هنر هفتم به روی پرده می‌رود.

او گفت: این فیلم داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد و وارد ماجرای جالبی می‌شوند.

مدیر سینما‌های همدان گفت: «مغز استخوان» نام فیلم دیگری است که در سینما قدس همدان در حال اکران است، اثری که حمیدرضا قربانی کارگردان و پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان و جواد عزتی از بازیگران آن هستند.

شرفی گفت: داستان این فیلم درباره زنی به نام بهار است که پسرش دچار سرطان شده و ماجرا‌های را به دنبال دارد.

او همچنین به اکران فیلم «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی اشاره کرد.

مدیر سینما‌های همدان گفت: در خلاصه داستان این فیلم آمده است هیچ وقت فریب اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با آن عظمت، اسمش نازی بود.

شرفی به دیگر فیلم‌های روی پرده سینما‌های همدان اشاره کرد و گفت: «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده» و «گل به خودی» نیز در سینما قدس برای علاقمندان نمایش داده می‌شود.

به گفته او ، در سینما فلسطین همدان نیز فیلم‌های «سگ بند»، «لامینور»، «گل به خودی»، «شادروان»، «موقعیت مهدی» و «روز صفر» در حال اکران است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.