کلاس‌های دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از شنبه ۱۷ اردیبهشت به صورت حضوری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

لامعی سرپرست دانشگاه بیرجند گفت: براساس مصوبه شورای عالی آموزش دانشگاه‌ها و موسسات خراسان جنوبی و براساس مصوبه شورای دانشگاه و شورای آموزشی دانشگاه بیرجند از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت تمامی کلاس‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می شود.

او گفت: براساس این مصوبه فقط در سه دانشکده علوم انسانی، علوم ریاضی و علوم تربیتی آموزش  تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و آموزش تلفیقی یا حضوری در دستور کار است و در صورت تصویب متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.  

لامعی از اعلام آمادگی دانشگاه برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: از ۱۲ هزار دانشجوی  دانشگاه بیرجند، ۳ هزار و ۶۰۰ نفر آن‌ها از خوابگاه استفاده خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه بیرجند گفت: دانشجویان خوابگاهی برای ثبت نام خوابگاه باید به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه وارد شده و خوابگاه و اتاق خود را انتخاب کنند و در صورت عدم انتخاب، دانشگاه خوابگاه و اتاق را برای دانشجو انتخاب می‌کند و دانشجو به محض ورود به خوابگاه کارت دانشجویی و کارت سلف را تحویل می‌گیرد.

او گفت: شرط ورود به خوابگاه‌ها براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تزریق سه دُز واکسن و شرط استفاده از کلاس‌های حضوری دانشگاه تزریق دو دُز واکسن است.

لامعی گفت: یک هفته به دانشجویان مهلت داده می‌شود تا واکسن را تزریق کنند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در همه موارد بهداشتی و تزریق واکسن  این دانشگاه را حمایت می‌کند.

به گفته سرپرست دانشگاه بیرجند، از ۱۴ فروردین تاکنون فقط کلاس‌های مقطع دکترا به صورت حضوری در دانشگاه بیرجند برگزار شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.