همزمان با ایام گلابگیری، باغشهر نیاسر میزبان همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط رسانه ملی است.

شهردار نیاسر گفت: همایش صبح و نشاط صبح روز جمعه ۱۶ اردیبهشت با حضور مسافران و گردشگران به سمت باغ تاریخی تالار همراه با پخش زنده برنامه از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
صبح و نشاط، همایش پیاده روی خانوادگی است که با حضور صد‌ها هزار نفر و اهداف ایجاد روحیه نشاط و امید در مخاطب، ترویج سبک زندگی ایرانی و ارتقاء فرهنگ عمومی هر هفته جمعه‌ها ساعت ۸:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
افزایش رضایتمندی و امید به زندگی، تقویت خودباوری فردی و اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی، اعتماد به نفس، تقویت روحیه مثبت اندیشی، ترویج آداب و سنن صحیح، فراهم نمودن فضایی شاد و پرنشاط برای مخاطب، ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سطح اطلاعات بومی و استانی، معرفی وآشنایی با فرهنگ بومی شهرستان‌های مختلف از دیگر اهداف همایش پیاده‌روی صبح و نشاط در سراسر ایران است.
احسان کوزه‌گر گفت: شهرداری نیاسر به منظور سهولت و دسترسی آسان گردشگران و رفاه حال مسافران در ایام گلابگیری ۲ پارکینگ در ۲ منطقه، از جمله پارکینگی به وسعت پنج هزار متر مربعی در مجاورت هتل سبز نیاسر و پارکینگ دیگر به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در ضلع جنوبی چارتاقی نیاسر آماده کرده است.
او می‌گوید: پارکینگ ضلع شمالی باغ تاریخی تالار نیز به وسعت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع برای اسکان چادر مسافرتی گردشگران در فصل گلابگیری آماده شده است.
به گفته او، گردشگران و مسافران با پارک کردن خودرو‌های خود در هر ۲ پارکینگ می‌توانند به سمت مسیر‌های کوتاه دسترسی تا باغ تاریخی تالار و آبشار نیاسر حرکت کنند.
شهر سبز نیاسر با عنوان کهن باغشهر در ۱۵ کیلومتری شهر کاشان، از طریق اتوبان در فاصله ۲۲۰ کیلومتری شهر تهران پایتخت ایران، ۸۰ کیلومتری شهر مذهبی قم و ۲۴۰ کیلومتری شهر تاریخی اصفهان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.