معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه خبر مخلوط شدن گندم با خاک در استان را کذب اعلام کرد.

عباسی گفت : مکاتباتی با فرمانداری، مدیر کل بازرسی، مدیر کل تعزیرات، سازمان جهاد و کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت و خواهان بررسی‌های دقیق در کمترین زمان ممکن شدیم.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه در نهایت با حضور مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی در دادگستری و بررسی‌های میدانی و جواب مکاتبات صورت گرفته، اعلام شد خوشبختانه هیچ افت غیرمفید، نامتعارف و آمیختگی وجود ندارد و خبر پخش شده کذب بوده است.

ورود پیشگیرانه از کارآمدترین و مؤثرترین راهکار‌های کنترل جرائم است و به همین منظور این امر همواره در دستور کار ما و از سیاست‌های اصولی است.

امسال دولت خدمتگزار به منظور حمایت از تولید داخلی و در راستای اصل خودکفایی در تولید گندم مورد نیاز کشور، اقدام به افزایش قابل توجه نرخ خرید تضمینی گندم معمولی از کشاورزان به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال کرده و همچنین مبلغ ۱۰ هزار ریال نیز به عنوان جایزه به کشاورزانی که گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت تحویل می‌کند، در نظر گرفته است.

 قیمت خرید تضمینی گندم دروم ۱۰۹ هزار و ۲۰۰ ریال اعلام شده و همچون گندم معمولی، مبلغ ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز تعیین شده از سوی این اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دهند، اعطا خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.