تربت‌ حیدریه گفت: عصر روز گذشته مسیر کدکن به رباط‌سنگ در محل رودخانه برس به دلیل جاری شدن سیلاب و حمل سنگ مسدود شد که توسط دهیاری روستای برس بازگشایی گردید.

 علی اکبر کی پور گفت: عصر روز گذشته مسیر کدکن به رباط‌سنگ در محل رودخانه برس به دلیل جاری شدن سیلاب و حمل سنگ مسدود شد که توسط دهیاری روستای برس بازگشایی گردید.

فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: بارش شدید باران در تربت‌ حیدریه در برخی مناطق منجر به جاری شدن روان‌آب‌ها و سیلاب شد که در نتیجه همین بارندگی‌ها محور کدکن به رباط سنگ در محل رودخانه برس طی ۲ مرحله مسدود و با تلاش نیروهای راهداری و همکاری دهیاری بخش ساعاتی پیش بازگشایی شد.

او گفت: از صبح تاکنون از مسیل مرکز روستای اسفیز در سه نوبت سیل به شدت عبور کرده که خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته است.

رئیس ستاد بحران تربت‌ حیدریه گفت: تاکنون در هیچ منزل مسکونی بخش کدکن آبگرفتگی گزارش نشده است.

او گفت: همچنین ظهر روز گذشته، ۱۳ اردیبهشت، در مسیر کدکن به اسفیز و دافی در گردنه روستای اسفیز ریزش سنگ منجر به مسدودی راه شد که با همکاری دهیاری دافی و اسفیز و مشارکت مردم بازگشایی شد.

کی‌پور گفت: همچنین در مسیر کدکن به تلخ یک دستگاه تریلی حمل خودرو به دلیل لغزندگی مسیر حد فاصل چاه ابریشمی در ساعت ۱۳ واژگون شد که راننده مصدوم و منجر به بروز خسارت میلیاردی خودرو شد.

او گفت: به علت جاری شدن سیل در روستای کلاته‌ثم بخش جلگه‌رخ خط لوله انتقال آب شرب مجتمع امام علی(ع) قطع که منجر به قطعی آب شرب در روستاهای چولانک، چینگ‌کلاغ و کته‌تلخ گردید که این موضوع به شوراها و دهیاری جهت اطلاع‌رسانی به مردم اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.