رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش ۲۰۰ درصدی ترددها در عید فطر امسال نسبت به سال‌ های گذشته خبر داد و این حجم تردد را بی سابقه عنوان کرد.

اصغر زارع گفت: شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی تردد‌ها در عید فطر امسال نسبت به عید فطر سال‌های قبل بودیم و این حجم تردد بی‌سابقه بود.

محور‌های کاشان- قم، کاشان-قمصر، کاشان- نیاسر، نجف‌آباد-داران- اصفهان، اصفهان-شهرضا و اصفهان- زیار پرترددترین محور‌های استان بود و تردد در محور نجف‌آباد- داران نیز از حجم بالایی برخوردار بوده است.

به گفته او روز گذشته از کلیه تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس و کلیه نیرو‌های انسانی برای جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز و تصادفات احتمالی استفاده شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان می‌گوید روز گذشته ۱۵ فقره تصادف جرحی در محور‌های استان اصفهان رخ داد که ۱۸ نفر هم در این تصادفات مجروح شدند، همچنین ۱۸ تصادف خسارتی اتفاق افتاد، اما تصادف فوتی نداشیم.

سرهنگ زارع علت اصلی تصادفات را عدم توجه به جلو عنوان کرد و گفت: توصیه می‌کنیم مسافران به ویژه در برگشت زمان سفر خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند، همچنین در مسیر‌هایی که ترافیک وجود دارد از شانه راه استفاده نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.