با اجرای عمل تزریق در زندانی در ایالت میسوری، پنجمین حکم اعدام در آمریکا از ابتدای سال کنونی میلادی به اجرا در آمد.

با اجرای عمل تزریق در زندانی در ایالت میسوری آمریکا در روز گذشته، پنجمین حکم اعدام در آمریکا از ابتدای سال کنونی میلادی به اجرا در آمد.

بر این اساس، یک مرد اهل میسوری که یک زوج را در جریان سرقت از خانه روستایی شان در بیش از ربع قرن پیش به قتل رسانده بود، با تزریق در زندان ایالتی در شهر بون تره (Bonne Terre) اعدام شد. کارمن دک ۵۶ ساله پس از آن اعدام شد که نه دادگاه عالی آمریکا و نه مایک پارسون، فرماندار جمهوری خواه، اقدامی برای جلوگیری از اعدام شدن او صورت ندادند.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد کارمن دک، دوست نوه جامز و زلما لانگ بود که در منطقه د سوتو در ۴۵ مایلی سنت لوئیس زندگی می‌کردند. او آن زوج را می‌شناخته است. از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون چهار نفر دیگر در آمریکا اعدام شده‌اند. در سال گذشته نیز یازده نفر در آمریکا اعدام شده بودند.

بیشتر ایالت های جمهوری خواه در آمریکا همچنان حکم اعدام را به عنوان یکی از احکام دادگاهی اجرایی می کنند. این در حالی است که واشنگتن به دلیل اجرای حکم اعدام هر ساله اقدام به قرار دادن سایر کشورها در لیست ناقضان حقوق بشر می کند!

برچسب ها: اعدام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
حکم اعدام با حق ومجازاة مجرمان یک حق عام واجرا عدالت در کل دنیا باید انجام میشود وإلاّ دنیا به تباهی میکشد وسنگ رو سنگ بند نمیشود......معنی ندارد مجرم وقاتل وسفاک ومتجاوز سالهای سال در زندان بخور بخواب وهزینه گزاف بر زندان ودولت وحراستش هزینه کنن باید فورا بعد از تکمیل تحقیقات حکم اعدام شود......تمام این عدالت است نه زندانی کردن یک قاتل....
Lithuania
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
تفکراتت رو بنویس، یه کتاب منتشر کن که از تفکرات نابت استفاده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بس شما باید از مجرمین وسفاکین وقاتلین عفو وبخشش وعذر خواهی کرد وبعدا از زندان هم ازادشون کرد مهم نیست برای قربانیان وخانوادهای قربانیان بیرن جهنم ومجرم وقاتل بریششون بخنده......اینطور میخوای علامه ناشناس....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
دادگستری های آمریکا چه سرعت عملی دارن
آخرین اخبار