باشگاه انگلیسی بلکبرن ورزشگاه خانگی خود را میزبان برگزاری نماز عید فطر کرد.

باشگاه بلکبرن روورز انگلیس در اقدامی جالب در‌های ورزشگاه خود را به روی مسلمانان برای برگزاری نماز عیدفطر گشود.

باشگاه بلکبرن روورز انگلیس در روز عید فطر در‌های ورزشگاه خانگی‌اش، «ای‌وود پارک» را برای اقامه نماز به روی مسلمانان گشود تا اولین باشگاه انگلیسی باشد که از نمازگزاران عید فطر در زمین چمن ورزشگاهش میزبانی کرده، بر اساس اعلام این باشگاه انگلیسی، بیش از سه هزار مسلمان برای اقامه نماز به ورزشگاه رفتند.

استیو واگوت مدیر اجرایی باشگاه بلکبرن روورز گفت: فکر می‌کنم این لحظه بسیار مهمی برای فوتبال است؛ نه فقط برای بلکبرن. همه ما در دو سال گذشته از بیماری کووید-۱۹ و محدودیت‌های اجتماعی رنج برده‌ایم، بنابراین دیدن قدم زدن این خانواده‌ها در اینجا که برخی یا بیشتر آن‌ها فکر نمی‌کنم هرگز به ای‌وود پارک آمده باشند، واقعاً دیدنی بود و اکنون که این ورزشگاه را دیدند و لحظات خوبی را سپری کردند، امیدوارم که بخواهند دوباره به این ورزشگاه برگردند.

وی افزود: اولین باشگاهی هستیم که نماز عید فطر را در زمین چمن میزبانی کرده‌ایم. این بسیار عالی است. این اتفاق به دنبال تلاش چند سال اخیر ما در ساخت نمازخانه در ورزشگاه‌مان، داشتن کافه‌ها با نوشیدنی‌های بدون الکل و سرو غذای حلال است. این‌ها خدمات سریع برای آوردن جوانان و خانواده‌ها به استادیوم است و کار‌هایی است که باید انجام دهیم تا موج جدیدی از هواداران را از جنوب آسیا جذب کنیم.


بیشتر بخوانید 


شیخ واسیم کمپسون که امام جماعت نماز عید فطر در ورزشگاه ای‌وود پارک بود گفت: این یک فرصت عالی برای مسلمانان است که با سازمان‌های مختلف در جامعه کار کنند. از باشگاه بلکبرن روورز بسیار سپاسگزاریم که در‌های ورزشگاه خود را به معنای واقعی کلمه برای نماز خواندن ما در زمین باز کرد و این نشان می‌دهد که تعامل بزرگی بین جامعه با باشگاه فوتبال و برعکس وجود دارد. این یک الگوی خوب برای همه باشگاه‌ها در سراسر انگلیس است تا نشان دهند می‌توان با جامعه محلی تعامل داشت. ما می‌توانیم با هم در موارد مختلف کار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار