وزارت امور خارجه روسیه رژیم صهیونیستی را به حمایت از نئونازی‌های اوکراین متهم کرد.

وزارت امور خارجه روسیه امروز (سه شنبه) به اظهارات یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پاسخ داد و اعلام کرد که اظهارات ضدتاریخی او نشان دهنده این واقعیت است که صهیونیست‌ها از نئونازی‌ها در اوکراین حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «معا»، این اظهارات پس از آن بیان شد که روز گذشته سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با یک رسانه ایتالیایی گفته بود که هیتلر یهودی تبار است و خون یهودی داشته است.

یائیر لاپید نیز دیروز دوشنبه به شدت از سرگئی لاوروف همتای روس خود به دلیل طرح این اظهارات و گفتن اینکه هیتلر خون یهودی در بدن داشته انتقاد کرد و آن را غیرقابل بخشش خواند. لاپید به نشانه اعتراض سفیر روسیه در تل آویو را برای ارائه توضیحات احضار کرد.از سوی دیگر نفتالی بنت، نخست وزیر اين رژیم در واکنش به این سخنان آن را به دور از واقعیت و بسیار خطرناک توصیف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
ادعاهایی هست مبنی بر اینکه مادر بزرگ هیتلر از طایفه راچیلدها بوده و بعضا شکل و شمایل هیتلر رو که کمی شرقی به نظر میرسه دلیل اینکه خون یهودی داشته معرفی می‌کنند ولی آلمانیها و در کل مردم شمال اروپا از هزاران سال پیش تحت حمله و مهاجرت از شرق و خاورمیانه بودند و اروپاییهای تژاد خالص با رنگ موی طلایی و اسکلت نوردیک اقلیتند و این نمیتونه دلیل یهود تبار بودن هیتلر باشه هر چند اگر هم درست باشه جای تعجب نیست. زلنسکی رییس جمهور اوکراین یهودیه و مادر پوتین رییس جمهور روسیه یهودی بوده. بسیاری از سیاستمداران در کشورهای غربی هم یهودیند هر چند بیشتر قدرت مالی رسانه‌ای رو در دست دارند و معمولا رییس جمهورها فقط دست نشونده صهیونیستهاست و یهودی تبار نیستند
Netherlands
7891
۱۱:۳۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون المان نازی از زلنسکی یهودی که مثل هیتلر که یهودی بود حمایت میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هیتلر یهودی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم پس سرراه یه حمله ام به اسراییل بکن بقیشو خودمون میکنیم
آخرین اخبار