معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی زنجان گفت:دوره آموزشی تخصصی قمه و قداره برای شاغلین صنایع‌دستی استان زنجان برگزار می‌شود.

 خدایی‌فرد گفت:دوره آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی ویژه شاغلین صنایع‌دستی در رشته قمه و قداره در زنجان توسط استاد علی احمدی با نظارت معاونت صنایع‌دستی، شرکت شهرک‌های صنعتی و خوشه چاقو برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی زنجان گفت:این کارگاه‌های آموزشی باهدف افزایش سطح آگاهی، توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش شاغلین صنایع‌دستی به‌منظور رشد، بهبود کسب‌وکار هنرمندان و صنعتگران هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

او می گوید: صنایع‌دستی ظرفیت لازم برای ایجاد اشتغال، بازار کار و پویا نمودن اقتصاد جامعه را دارد، اما نبود اطلاعات کافی و عدم آگاهی از روش‌های نوین کارآفرینی مانعی بزرگ بر سر راه هنرمندان است.

به گفته خدایی فردبا تشکیل این دوره‌ها و انجام آموزش‌های لازم برای شاغلین صنایع‌دستی، شاهد رشد بیش‌ازپیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی در استان زنجان باشیم.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی زنجان گفت: صنعت چاقوسازی شناسنامه هنری استان است و باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد و راه برای ادامه فعالیت فعالان صنعت چاقو در استان زنجان همچنان باز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.