امام جمعه شهرستان لارستان گفت: مهمترین عوامل و عناصری که می تواند مایه مایه شرافت و کرامت باشد برای رسول مکرم (ص) و امت اسلامی حرکت در مسیر وحدت و رفع اختلاف ها است.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم گفت: ما امت اسلامی وقتی می توانیم به معنای واقعی کلمه امروز را برای خود عید بنامیم که برای پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) مایه شرف و سربلندی شویم که تنها باید با اشاره دست پیغمبر توجه و بر اساس آن حرکت کنیم.

او گفت: معنای عید در حقیقت روزی برای شادمانی و خوشنودی است و هیچ چیزی برای امت های اسلامی خرسند تر و مایه خوشحالی تر از رسیدن به آرمان های بزرگ نیست.

 موسوی خرم گفت: ماه رمضان با همه بندگی ها و شورانگیزی معنوی و مناجات های شبانه اش و با همه آن خصوصیات و امتیازها و داشته های نهفته در آن و عید فطر که به عنوان پاک ترین، بزرگترین، با شکوه ترین عید مسلمانان و بهترین ابزار برای عزت و سربلندی و نردبانی به سوی کمالات انسانی و معنوی انسان است.

نماز باشکوه عید سعید فطر به پاس یک ماه بندگی و طاعت مومنانه امت خداجوی و مردم متدین لارستان امروز در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام در شهر لار و به امامت حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار برگزار شد.

لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.