با توجه به شرایط جوی و احتمال بارش رحمت الهی در روز سه‌شنبه، نماز عید سعید فطر صبح فردا در رواق امام خمینی (ره) و دیگر رواق‌های حرم مطهر رضوی اقامه خواهد شد.

محمد توکلی گفت: با توجه به بارش باران و پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها تا صبح فردا، در راستای میزبانی شایسته از زائران و مجاورانی که نماز عید را در حرم مطهر رضوی اقامه خواهند کرد، رواق‌های سرپوشیده حرم حضرت رضا (ع) برای اقامه نماز تعیین شده است.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت:  پیش از این قرار بود نماز عید سعید فطر همچون سال‌های گذشته در صحن پیامبر اعظم (ص) و فضا‌های روباز حرم مطهر اقامه شود، اما به دلیل بارش رحمت الهی، محل برگزاری این مراسم باشکوه به فضا‌های سرپوشیده حرم و با محوریت رواق امام خمینی (ره) تغییر یافت تا نمازگزاران در شرایط مطلوب، نماز عید را اقامه کنند.

او گفت: این مراسم روز سه‌شنبه از ساعت ۶:٣٠ آغاز خواهد شد و زائران و مجاوران، نماز را به امامت آیت الله علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام جمعه مشهد اقامه خواهند کرد. توکلی ادامه داد: بعد از پایان مراسم نیز طبق سنت دیرینه، خادمان حرم مطهر رضوی با برپایی آیین نقاره نوازی صبح روز عید، فرا رسیدن این روز فرخنده را به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) تبریک خواهند گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.