مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر شدند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای انجام سفر‌های ایام تعطیلات عید فطر باید تلاش شود با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران بود.

 برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع‌ها و همچنین پایانه‌های مسافربری استان همچنان انجام می‌شود.

صفر صادقی راد در کمیته حمل و نقل سوخت وخدمات سفر استان همدان گفت: در بررسی وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد تاکید است .

 مرکز مدیریت راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ به شکل شبانه روز و با ۲۵۷ خط تلفن و اپلیکیشن ۱۴۱ و همچنین سایت ۱۴۱ در خدمت همه هموطنان برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان همدان است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان رانندگان عزیز در هنگام سفر باید حد سرعت متوسط خودروی خود را در بین دوربین‌های کنترل سرعت جاده‌ها رعایت کنند.

همچنین برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، اقدامات ایمنی از قبیل انجام خط کشی ها، نصب روشنایی، نصب نیوجرسی و گاردریل در مسیرهای ارتباطی استان همدان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار