مدیرعامل پتروشیمی شیراز با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه برتر جشنواره امتنان از کارگران استان فارس، از افزایش ۹۰ درصدی فروش و ۷۰ درصدی سود طی سال‌گذشته خبرداد.

امین امرایی ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بزرگداشت مقام کارگران گفت: موفقیت های به دست آمده توسط پتروشمی شیراز برآیند نگاه احترام به کارگران و اهمیت دادن به کارگر به عنوان بخشی از آموزه های دین مبین اسلام است که همه مدیران و مسئولان در این شرکت به آن پایبند هستند.

مدیر عامل پتروشمی شیراز گفت: گاه به کارگر باید توام با کرامت باشد، برنامه ریزی ها در پتروشیمی شیراز در راستای آنست که هم به تامین نیازهای مادی کارگران توجه و هم به لحاظ معنوی فضایی فراهم شود تا حقوق کارگران رعایت گردد و خانواده آنان در آسایش باشند و شان و منزلت کارگر رعایت شود.

امرایی گفت: پتروشیمی شیراز در سالی که گذشت بیش از ۹۰ درصد افزایش فروش و بیش از ۷۰ درصد افزایش سود داشته که این دستاورد جز با تلاش و از خودگذشتگی کارگران زحمتکس میسر نمی‌شد، این شرکت همچنین برای تکمیل زنجیره تولید و عرضه محضولات دستاوردهای مهمی را محقق کرد که از جمله آن تولید کیسه های پروپلین در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بوده که با تلاش کارگران انجام شده است.

او گفت: تنوع در تولید در محصولات پتروشیمی موضوعی‌ست که در پتروشیمی شیراز دنبال شده و منجر به موفقیت کارگران این واحد تولیدی برای تداوم تولید و تعالی سازمان و تامین نیازهای جامعه بوده است. همت و مساعدت استاندار فارس برای حل مشکلات تولید و همراهی با تولید کنندگان و صنعتگران پتروشیمی در شیراز قابل ستایش است.

براساس این گزارش، استاندار فارس نیز در جشنواره امتنان از کارگر، با تجلیل از مقام کارگر بر لزوم تکریم کارگران و پاسداشت ارزش‌های کار و کارگر تاکید و اضافه کرد: کارگران نیروی محرکه پویای جامعه در راستای رشد و تعالی‌ و بازوان توانمند توسعه کشوراند که از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی سربلند دریغ نمی‌کنند.

محمدهادی ایمانیه گفت: بی تردید رمز پیشرفت یک ملت و توسعه پایدار کشور سرمایه انسانی کارآمد، اندیشه خلاق، نوآوری و نبوغ سرشار است و کارگر در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان نیروی محرکه‌ چرخه‌ اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای ایفا می‌کند.

ایمانیه تجلیل از کارگران را بخشی از آموزه های دینی ما برشمرد و ادامه داد: چه زیباست با ارج نهادن به مقام والای این قشر زحمتکش و همگام با شکوفایی و رشد تولید در استان، یاری دهنده جامعه اسلامی خویش باشیم.

او با ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش، کار و سازندگی، فرارسیدن هفته و روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش، به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان فارس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و رشد عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار