معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با بستری ۳۵ بیمار جدید کرونایی درس ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۳۸ بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

عباس رضائیان زاده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با انجام دو میلیون و ۱۳۴ هزار و ۷۱۳ تست تشخیصی مولکولی و سریع در آزمایشگاه‌های فارس، ۶۲۷ هزار و ۵۱۳ بیمار مثبت مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۵ نفر است.

رضائیان زاده گفت: همچنین از ابتدای شیوع این بیماری ۶۱۸ هزار و ۸۴۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۵۹ هزار و ۳۷۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۹۸۶ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۱۵ هزار و ۶۴۵ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۴۵ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.