امام جمعه خرمشهر با انتقاد از پروژه های ناتمام از مسئولان درخواست کرد پروژه های اعلامی برای سوم خرداد را در زمان مقرر به بهره برداری برسانند .

  حجت الاسلام محمدجواد عادل پور  امام جمعه خرمشهر در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: برخی از پروژه ها که سال گذشته قول داده بودند در سوم خرداد به بهره برداری برسد تاکنون تکمیل نشده است و این زیبنده مسئولان نیست و شاید به خاطر نقدینگی و دلایل دیگر باشد که باید تدبیری اتخاذ شود.

او در ادامه با تاکید اینکه سوم خرداد امسال بخاطر چهلمین سالگردش برای مردم بسیار حائز اهمیت است، گفت: خرمشهر در دفاع خوش درخشید و بعد از آن مردم در شهرستان حاضر و در مقابل مشکلات و سختی های پس از جنگ تحمیلی  استادگی کردند و بنا براین  باید حق خرمشهر داده شود

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نارسانی های فراونی دارد که این مشکلات بسیار گسترده در بحث اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری است که این حق خرمشهر نیست، توجه مسئولان به مشکلات شهرستان را خواستار شد.

 حجت الاسلام عادل پور گفت: مردم خرمشهر پس از ۴۰ سال از آزادسازی این شهر انتظار دارند که مسئولان مملکت نگاه ملی به این زندگی آنها داشته باشند و کارهای عمرانی باید ادامه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.