مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت:صداوسیما همزمان باعیدسعیدفطر وحلول ماه شوال برنامه های مختلف و متنوعی را برای این مناسبت تدارک دیده است .

موسوی گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته خطبه های نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به صورت زنده و مستقیم از شبکه های استانی سیما و صدا، از ساعت7صبح از محل مصلای خاتم الانبیاء زنجان پخش خواهد شد.

او می گوید: برای پخش زنده این رویداد، تمامی تجهیزات فنی اعم از واحد سیار، اس ان جی و .... پیش بینی شده تا برنامه به نحو أحسن پوشش داده شود.

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکززنجان گفت:ویژه برنامه "بایرام گئجه سی" به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی است.

موسوی گفت: در این ویژه برنامه که قرار است شب های عید فطر از ساعت 21:45 به صورت زنده ازشبکه اشراق روی آنتن برود، سعی شده که با آیتمهای شاد و متنوع ، لحظات مفرحی برای بینندگان فراهم شود.

او می گوید: برخی از آیتمهای این برنامه که تا ساعت23 ادامه خواهد داشت عبارتند از سرودهای شاد آذری، پخش پیام های تبریک مردمی، گزارش طنز، مسابقه پیامکی، اجرای زنده موسیقی و گروه سرود که در دکور جدید تقدیم حضور بینندگان خواهد شد.

به گفته مدیرروابط صدا وسیمای مرکز زنجان سایر برنامه های روتین و تأمینی شبکه استانی نیز به فراخور موضوع برنامه به این عیدسعید پرداخت خواهند کرد .

موسوی گفت: شبکه استانی صدا نیز علاوه بر اینکه در تمامی برنامه های تولیدی ، روتین و تأمینی خود را به این مناسبت اختصاص داده است ، ویژه برنامه فطربایرامی را برای ایام عید فطر تدارک دیده است.

او می گوید: این ویژه برنامه به تهیه کنندگی خانم موسوی از ساعت 10 صبح روز عید فطر به مدت 85 دقیقه میهمان شنوندگان خواهد بود و آیتمهای مختلفی در آن گنجانده شده است که از آن جمله می توان به نمایش ، گزارش مردمی ، سرودها و ترانه های شاد ، بیان آداب و رسوم مردم استان و بصورت ویژه مراسم عید فطر در شهرستان ماهنشان و دهها آیتم جذاب اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.